loading...
بلاگ
فرفری بازدید : 21 چهارشنبه 05 مهر 1402 نظرات (0)

بهترین وکیل مالیاتی

بهترین وکیل مالیاتی می‌بایست بر قوانین و مقررات متعدد و گوناگونی از قبیل قانون مالیات‌های مستقیم، قانون امور گمرکی، آئین‌نامه‌های مربوط به… تسلط داشته باشد. این وکیل باید بتواند در جلسات رسیدگی به پرونده مالیاتی شرکت‌ها به دفاع از موکل خود بپردازد و محاسبات صورت گرفته و اطلاعات افشا شده در اظهارنامه را طبق استاندارد های حسابداری، حسابرسی و قانون مالیات مستقیم و … به ممیزین مالیاتی اثبات نماید. دیوان خرد  با داشتن سالها سابقه در زمینه مسائل حقوقی می تواند تمامی مشکلات شما را به راحتی رفع کند.

مطالب پیشنهادی: دیوان خرد

وکیل مالیاتی کیست؟

مشاور مالیاتی یا وکیل مالیاتی شخصی از متخصص و تحصیل کرده در حوزه‌های حسابداری مالیاتی که علاوه بر تسلط کامل به دانش حسابداری و حسابرسی، به حقوق و قوانین مالیاتی نیز اشراف کامل دارد؛ همچنین تجربه زیادی در اداره پرونده‌های مالیاتی در مراجعه قضایی دارد.

 

مطالب پیشنهادی: بهترین وکیل تهران

انواع مالیات

قبل از اینکه در رابطه با حیطه کاری وکیل مالیاتی و ویژگی‌های بهترین وکیل مالیاتی صحبت کنیم، بهتر است بدانیم مالیات به چه معنی است؟ مالیات به معنای هزینه های عمومی یا خراج است که توسط شهروندان به دولت پرداخت می‌شود و به وسیله دولت برای رفاه و آسایش عمومی صرف می‌شود. در نظام های حقوقی کنونی، به صورت کلی مالیات‌ها به دو گروه مالیات‌های مستقیم و مالیات‌های غیر مستقیم تقسیم می‌شوند.

حال بهتر است اشاره‌ی کوتاهی داشته باشیم به انواع مالیات. در ابتدا می‌پردازیم به مالیات مستقیم.

 

مطالب پیشنهادی: بهترین وکیل دعاوی ملکی

منظور از مالیات های مستقیم چیست؟

معرفی وکیل خوب در تهران وجوهی است که دولت به صورت مستقیم در ازای بهره مندی از دارایی، درآمد و یا حقوق خاصی از مردم دریافت می‌کند.

مالیات بر ارث نیز یکی دیگر از مالیات های مستقیم است که پس از فوت شخص به ماترک وی تعلق می گیرد و تا پیش از تاییدیه آن نمی‌توان ماترک را میان وراث تقسیم کرد.

مالیات بر درآمد نیز نوع دیگر مالیات‌های مستقیم است. یک نوع از این مالیات‌ها معمولاً به صورت خودکار توسط اداره امور مالیاتی محاسبه و پیش از پرداخت حقوق ماهانه افراد مستخدم دولتی، از آنها وصول می‌شود.

فرفری بازدید : 48 چهارشنبه 05 مهر 1402 نظرات (0)

خرید تم تولد دخترانه جدید

استفاده از تم تولد دخترانه فرصتی است که شما با استفاده از آن، می‌توانید به بهترین شکل ممکن به جشن تولد کوچکتان رونق بخشید. انتخاب تم مناسب، اصلی‌ترین قدم برای برگزاری جشن تولد موفق است. امروزه با گستره‌ای از گزینه‌ها، تم های تولد دخترانه جدیدی به بازار عرضه شده است که با طرح ‌ها و رنگ های زیبا ، به، خاطره  خوشایندی ختم می‌شود.

بعد از انتخاب تم، به دنبال انتخاب لوازم و تزیینات متناسب با آن هستید. این لوازم می‌توانند بادکنک ‌ها، تابلو ها، سفره‌ ها، پرچم‌ ها و دکوراسیون‌های مختلف باشند که با تم انتخابی شما هماهنگ باشند. به یاد داشته باشید که کیفیت مواد استفاده شده در این لوازم نیز مهم است تا بتوانید از جشن تولد خاطره‌ای خوب به جا بگذارید.

 

مطالب پیشنهادی: تم تولد پسرانه 

بهترین تم تولد دخترانه

برگزاری یک جشن تولد به یادماندنی برای دختر شما، به انتخاب بهترین تم تولد دخترانه وابسته است. در انتخاب این تم، ابتکار و خلاقیت شما می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای داشته باشد. بهترین تم تولد باید، هماهنگی بین علایق دختر شما و طراحی‌های موجود را داشته باشد تا به جشنی فراموش ‌نشدنی تبدیل شود.

تم‌های مرتبط با شخصیت‌های کارتونی محبوب نیز انتخابی عالی برای بهترین تم تولد دخترانه هستند. شخصیت‌هایی مثل مینی‌موس، هلوکیتی، آنا و السا، دورا، پاورپوف یا باربی ممکن است از علایق دختر  شما باشند و در تزیینات تم تولد، جلوه‌ای جذاب و دل‌نواز به جشن افزوده کنند.

 

مطالب پیشنهادی: تم تولد دخترانه

قیمت تم تولد دخترانه

قیمت تم تولد دخترانه، یکی از مسائل مهم در برنامه‌ریزی جشن تولد است. بدون شک، همه والدین قصد برگزاری یک جشن پرافتخار برای دختر خود دارند. اما اغلب تردیدها و نگرانی‌ها بر سر مخارج مرتبط با تهیه تم تولد وجود دارد. با انجام یک برنامه‌ریزی محکم و دقیق، می‌توانید از بودجه خود بهره‌وری کنید و به همراه دختر خود لحظات شاد و پرانرژی را سپری کنید.

در نظر داشته باشید که قیمت تم دخترانه، بستگی به عوامل متعددی دارد که باید به آنها توجه کنید. از جمله عوامل تعیین‌کننده قیمت می‌توان به نوع تم، کیفیت مواد استفاده شده در تزئینات، تعداد مهمانان، نوع کیک و شیرینی‌ها، هدایا و لوازم جشن اشاره کرد. برنامه‌ریزی صحیح این اجناس و موارد، به شما کمک خواهد کرد تا بودجه خود را کنترل کنید و از هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید.



مطالب پیشنهادی: تولدی

تم تولد پوکویو

تم پوکویو معمولا از رنگ‌ های شاد و متنوعی استفاده می‌شود که بیشتر کودکان آن را دوست دارند. بنابراین می‌تواند یک جشن شاد و پرانرژی را برای فرزند شما ایجاد کند.

 

تم پوکویو به یکی از تم‌های تولد پرطرفدار تبدیل شده است و کاراکترهای این انیمیشن برای کودکان بسیار بامزه و جذاب هستند. شخصیت هر یک از کاراکترهای موجود در این تم به خودی خود می‌تواند عامل مهمی در انتخاب این تم باشد.

فرفری بازدید : 26 چهارشنبه 05 مهر 1402 نظرات (0)

تم تولد چیست؟

تم تولد پسرانه ، انتخاب تم تولد به زبان ساده یعنی انتخاب یک رنگ و یا یک قالب خاص برای تولد که این رنگ باید در لباس، ظرف، ظروف، کلاه، بادکنک،کارت دعوت و حتی خوراکی‌های جشن مورد استفاده قرار گرفته باشد. مطمئناً هر پدر و مادری دوست دارد تولد فرزند خود را به بهترین شکل ممکن برگزار کند. البته این را هم در نظر داشته باشید که تولد فقط به تم آن مربوط نمی شود و باید خلاقیت هم به خرج داشته باشید.

تم پسرانه یکی از جذاب ترین ایده تم برای فرزند دوست داشتنی شماست. بهتر است قبل از طراحی تم تولد برای کودکتان نظر او را هم بپرسید. در فروشگاه پاک ظرف با ارائه بهترین انواع تم تولد آماده ارائه محصولات اورجینال خود به شما مشتریان گرامی می باشد. ما در کنار شما هستیم تا جشنی باشکوه و به یاد ماندنی برای عزیزانتان تجربه کنید.

برای تولد هر پسری در هر سنی، تم تولد مناسبی تعیین کرد. و لذت جشن را برای مهمان ها و صاحب تولد چندین برابر کرد. پسرها معمولا دوست دارند، که برای طراحی تم تولدشان از طرح های هیجان انگیز و با انرژی استفاده شود. شما می توانید با طراحی تم تولد جذاب جشن تولد کودک تان را به ماندگار ترین و به یاد ماندنی ترین خاطراتش تبدیل کنید. تم می تواند شامل رنگ هایی خاص یا حتی تم های کارتونی باشد. فقط باید اندکی جستجو کنید. تا یک تم تولد مناسب برای تولد فرزندتان، انتخاب نمایید. و سپس تمامی لوازم جشن تولد را هماهنگ با تم انتخاب شده تهیه نمایید.

 

مطالب پیشنهادی: تم تولد پسرانه 

خرید عمده  تم تولد پسرانه

یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه های عرضه کننده تم تولد فروشگاه پاک ظرف می باشد. این فروشگاه انواع تم تولد کودک، تم تولد دخترانه، پسرانه، بزرگسال، مناسبتی، عمده فروشی ظروف یک بار مصرف و…. با بهترین قیمت به صورت عمده به فروش می رساند. شما مشتریان عزیز می توانید برای خرید تم تولد پسرانه با قیمت مناسب به فروشگاه پاک ظرف مراجعه کنید.

 

مطالب پیشنهادی: تم تولد دخترانه

تم تولد پسرانه شیک ساده

در فروشگاه پاک ظرف، با تجربه ی کاری در حوزه ی فروش انواع تم تولد، و لوازم جشن تولد پسرانه از قبیل ظروف یکبار مصرف مخصوص تولد و تزئینات و لوازم جشن تولد در خدمت شما همراهان گرامی می‌باشد. و با ارائه‌ی انواع عمده فروشی ظروف یکبار مصرف و تم‌های معروف و جدید سال 1400 و به روز پسرانه، مانند بچه رئیس، ماشین فراری، مک کوئین، بن تن و فوتبالی و … و همچنین انواع بادکنک‌ها، ریسه های شیک و بسیار با کیفیت و ظروف یکبار مصرف و دیگر تزئینات، برای پسر دلبند شما تولدی خاطره‌ انگیز را رقم خواهد زد.

 

مطالب پیشنهادی: تولدی

تم تولد پوکویو

تم تولد پوکویو

تم پوکویو معمولا از رنگ‌ های شاد و متنوعی استفاده می‌شود که بیشتر کودکان آن را دوست دارند. بنابراین می‌تواند یک جشن شاد و پرانرژی را برای فرزند شما ایجاد کند.

تم پوکویو به یکی از تم‌های تولد پرطرفدار تبدیل شده است و کاراکترهای این انیمیشن برای کودکان بسیار بامزه و جذاب هستند. شخصیت هر یک از کاراکترهای موجود در این تم به خودی خود می‌تواند عامل مهمی در انتخاب این تم باشد.

فرفری بازدید : 19 چهارشنبه 05 مهر 1402 نظرات (0)

 

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو یک شرکت یا مجموعه است که به عنوان نماینده رسمی شرکت دوو فعالیت می‌کند و خدمات تعمیر و نگهداری لوازم خانگی دوو را ارائه می‌دهد. این نمایندگی ها توسط تیم مجربی از فنی‌کاران تشکیل شده‌اند که آموزش‌های لازم را از شرکت دوو دریافت کرده‌اند و قادر به انجام تعمیرات و خدمات پس از فروش هستند. همچنین، با داشتن تجهیزات و ابزارهای مورد نیاز، می‌توانند تمامی نیازهای تعمیراتی لوازم خانگی دوو را برطرف کنند.

 

مطالب پیشنهادی: نمایندگی تعمیرات دوو

نمایندگی تعمیرات دوو در تهران

بله، درست است که پیدا کردن یک تعمیر کار یا نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی می‌تواند یک کار سخت باشد، به خصوص برای کسانی که به تازگی به یک محله جدید نقل مکان کرده‌اند. اما با تماس با نمایندگی مجاز دوو می‌توانید تکنسین‌های حرفه‌ای را برای تعمیرات دستگاه خود در کوتاهترین زمان ممکن به محل خودتان اعزام کنید. این نمایندگی مجاز دوو در تهران شعبه‌های مختلفی دارد و تکنسین‌هایش در تمام نقاط شهر حاضر هستند تا به شما کمک کنند. با توجه به اینکه تکنسین‌های این نمایندگی مجاز ماهر و دارای تجربه هستند، می‌توانید به راحتی از خدمات پروفسیونالی این مرکز بهره‌مند شوید.

 

مطالب پیشنهادی: نمایندگی تعمیرات پاکشوما 

اهمیت استفاده از نمایندگی تعمیرات دوو

نمایندگی تعمیرات دوو قادر است تمامی قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز لوازم خانگی دوو را در اختیار مشتریان قرار دهد و با ارائه خدمات پس از فروش، اطمینان بخشی به مشتریان خود داشته باشد. برای داشتن خدمات تعمیرات لوازم خانگی دوو با کیفیت و تاییدیه های ارائه شده توسط شرکت دوو، بهتر است از نمایندگی‌های رسمی و معتبر استفاده شود. همچنین، با مطالعه نظرات و بازخوردهای قبلی مشتریان، بهترین نمایندگی تعمیرات دوو برای خود انتخاب شود.

 

مطالب پیشنهادی: جت سرویس

تماس با ما

جت سرویس، با سابقه چند ساله خود در جهت تعمیرات لوازم خانگی اسنوا توانسته رضایت اکثر مشتریان خود را بدست آورد. مطمئن باشید این نمایندگی مجهز‌ترین مرکز عیب یابی لوازم خانگی و بزرگترین نمایندگی تعمیرات اسنوا در شهرقدس و منطقه های اندیشه و شهریار، محل مورد نظر شما می‌باشد.

جت سرویس با همکاری نیروهای متخصص و با تجربه امکان ارائه دقیق ترین، بهترین خدمات و تعمیرات لوازم خانگی بدون هیچ نگرانی را برای کاربران فراهم کرده است. شما می توانید در صورت هر گونه تعمیر، سرویس و نصب لوازم خانگی با ما تماس بگیرید.

فرفری بازدید : 28 چهارشنبه 05 مهر 1402 نظرات (0)

 

تعمیر لوازم خانگی پاکشوما

انجام تعمیرات به صورت حرفه ای توسط متخصص کار درست در نمایندگی تعمیرات پاکشوما که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد صورت می گیرد. برخی از کارها مانند تعمیر لوازم خانگی باید به خوبی انجام بپذیرند تا دستگاه دوباره خراب نشود و باعث هزینه دوباره نگردد. لوازم خانگی پاکشوما را می توان یکی از بهترین برند های ایرانی دانست که از دیرباز در بازار لوازم خانگی ایران حضور دارد. بنابراین در صورت بروز مشکل و خرابی هر کدام از محصولات پاکشوما می توانید روی مجموعه جت سرویس نمایندگی تعمیر لوازم خانگی حساب باز کنید.

 

مطالب پیشنهادی: نمایندگی تعمیرات اسنوا

پاکشوما برند وفادار

همانطور که گفتیم پاکشوما یکی از برندهای ایرانیست که محصولات زیادی را تولید و روانه بازار می کند. از جمله محصولاتی که پاکشوما تولید می کند می توان به یخچال، جاروبرقی، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، تهویه مطبوع  و… اشاره نمود. برای هر کدام از لوازم خانگی های ذکر شده ممکن است هر گونه عیبی پیش بیاید. جت سرویس تمامی این عیب را شناسایی کرده و برای هر کدام راه های سریع تشخیص و تعمیر را پیش بینی کرده است. بنابراین شما می توانید با خیال راحت تعمیر لوازم خانگی پاکشوما را به جت سرویس بسپارید

 

مطالب پیشنهادی: نمایندگی تعمیرات پاکشوما 

معرفی برند اسنوا

یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در ایران اسنوا است. برند محبوب اسنوا ابتدا در سال ۱۳۸۴، با تولید انواع اجاق گاز و کولر آبی آغاز به کار کرد و اکنون محصولات تولیدی آن به ماشین لباسشویی، تلویزیون، اجاق گاز، یخچال فریزر و ماشین ظرفشویی گسترش یافته ‌است.

 

مطالب پیشنهادی: جت سرویس

تماس با ما

جت سرویس، با سابقه چند ساله خود در جهت تعمیرات لوازم خانگی اسنوا توانسته رضایت اکثر مشتریان خود را بدست آورد. مطمئن باشید این نمایندگی مجهز‌ترین مرکز عیب یابی لوازم خانگی و بزرگترین نمایندگی تعمیرات اسنوا در شهرقدس و منطقه های اندیشه و شهریار، محل مورد نظر شما می‌باشد.

جت سرویس با همکاری نیروهای متخصص و با تجربه امکان ارائه دقیق ترین، بهترین خدمات و تعمیرات لوازم خانگی بدون هیچ نگرانی را برای کاربران فراهم کرده است. شما می توانید در صورت هر گونه تعمیر، سرویس و نصب لوازم خانگی با ما تماس بگیرید.

فرفری بازدید : 23 سه شنبه 04 مهر 1402 نظرات (0)

روش تولید قیر

تولید قیر فرآیند پیچیده ای در صنعت نفت و گاز است که در آن از مواد خام نفت خام یا مواد بازیافتی استفاده می شود. در این فرآیند ابتدا مواد اولیه تحت تقطیر در دماهای مختلف تجزیه شده و اجزای سبکتر مانند بنزین و گازهای سبک جدا می شوند. سپس اجزای سنگین تر تحت فرآیند تقطیر تثبیت شده قرار می گیرند و به قیر تبدیل می شوند. قیر اولیه سپس تحت مراحل تصفیه، اصلاح و تجهیزات پس از فرآوری قرار می گیرد تا به قیر هایی با مشخصات خاص و مطلوب برای مصارف نهایی مختلف تبدیل شود. تولید قیر نه تنها نقش اساسی در ساختار ساختمان ها و جاده ها دارد، بلکه به عنوان ماده اولیه در صنایع مختلف نیز استفاده می شود. این فرآیند به تخصص فنی و فناوری پیشرفته نیاز دارد و تحقیقات مستمر برای بهبود کیفیت و کارایی آن ادامه دارد.

 

مطالب پیشنهادی: قیر گونی

کاربرد‌های ایزوگام در قیرگونی

ایزوگام یکی از موادی است که در قیرگونی به منظور بهبود ویژگی‌های قیر استفاده می‌شود. ایزوگام، یک ماده ضد آب و مقاوم در برابر حرارت است که می‌تواند ویژگی‌های ضدخوردگی و پایداری قیر را بهبود بخشد، این ماده با اضافه کردن به قیر، باعث ایجاد یک لایه محافظ در برابر عوامل زیستی و محیطی مختلف می‌شود،همچنین، ایزوگام می‌تواند به عنوان یک عامل آسفالتین در قیر گونی استفاده شود و به افزایش مقاومت قیر در برابر تغییرات دما و تاثیر نور مستقیم خورشید کمک کند.

 

مطالب پیشنهادی: ایزوگام

قیرگونی چیست ؟

قیرگونی یک روش سنتی عایق بندی است که با آغشته کردن قیر به گونی یا نوعی کاغذ و یا فایبرگلاس حصیری ساخته می شود. حاصل آن نوعی محصول ضد آب است که برای پوشش سقف ها و … مورد استفاده قرار می گیرد. گونی نقش تثبیت کنندگی را در این روش دارد که و مانند الیاف مصنوعی در ایزوگام عمل میکند. البته عمر مفید آن نسبت به ایزوگام کمتر است اما روش صحیح اجرا و مرغوبیت قیر و گونی در ماندگاری آن بسیار تاثیر دارد.

 

مطالب پیشنهادی: بهترین ایزوگام برای پشت بام

نحوه نصب قیر گونی

در ابتدای کار برای نصب قیرگونی گاهی لازم میشود زیرساز کار با سیمان پوشانده شود تا قیر گونی خوب بچسبد. در ادامه قیر داغ با دمای حداکثر 180 درجه را روی سیمان ریخته و باید دقت شود تا تمامی قسمت ها با قیر پوشانده شود. سپس گونی درجه یک روی قیر پهن می شود به طوری دارای چین خوردگی و پارگی نباشد. به صورت کلی قیرگونی را با توجه به تعداد لایه ها  به صورت زیر دسته بندی می کنند.




فرفری بازدید : 21 سه شنبه 04 مهر 1402 نظرات (0)

خرید ادکلن اصل با تضمین ۱۰۰%

بوی خوش یکی از مهمترین ویژگی همه افراد در زندگی و روابط است. شما با داشتن یک ادکلن ثابت به یک امضای شخصی خواهید رسید. ادکلن کالایی است که چند مدل آن در کمد همه افراد هم بانوان و هم آقایان وجود دارد، بنابراین از اهمیت بالایی برخوردار است. ماندگاری و بوی خوش عطر از مهمترین ملاک های افراد هنگام خرید ادکلن است، که این ویژگی فقط در عطر اصل یافت خواهد شد. شما هنگام خرید عطر اصل متوجه کیفیت بالا، بوی خوش و ماندگاری آن می‌شوید. اگر قصد خرید ادکلن اصل را دارید اما از خرید حضوری لذت نمی‌برید و یا فروشگاه معتبر را در شهر خود نمی‌شناسید، ماورات را به شما معرفی می‌کنیم، ماورات یکی از معتبرترین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن است که تمامی ادکلن های اصل موجود در بازار را در انبار خود موجود دارد. فقط کافیست از وب سایت ماورات دیدن کنید و عطر اصل خود را با بهترین قیمت و تخفیف های اعمال شده در سایت به صورت اینترنتی خریداری کنید.

 

مطالب پیشنهادی: عطر و ادکلن زنانه

ادکلن اصل، بهترین هدیه برای آقایان

داشتن بوی خوش یکی از مثبت ترین ویژگی در آقایان است که بسیار در شخصیت و جلوه اجتماعی آن ها تاثیر دارد. عطر اصل یکی از با ارزش ترین هدیه برای همه خواهد بود، زیرا لوکس ترین و اساسی ترین کالا در دنیا به شما می‌رود. ادکلن وسیله ای است که مدت های طولانی قابل استفاده است و رایحه آن در خاطرات هک می‌شود و با هدیه دادن ادکلن اصل تا مدت ها در یاد و خاطر آن شخص خواهید ماند. اگر هنگام خرید هدیه برای آقایان دچار سردرگمی شده ایده به شما پیشنهاد می‌کنیم از پرفروش ترین عطر مردانه سایت ماورات دیدن کنید.

 

مطالب پیشنهادی: عطر و ادکلن مردانه 

انتخاب بهترین عطر و ادکلن اصل

 در تمامی فرهنگ ها بانوان از جایگاه اجتماعی بالایی برخوردار هستند. همچنین خانم ها بسیار به زیبایی ظاهر و آراستگی خود اهمیت می‌دهند. بخش عظیمی از این آراستگی مربوط به بوی خوش است. استفاده روزانه از ادکلن سبب پررنگ تر شدن جایگاه شما در یک محیط خواهد بود. هر استایل و هر قرار کاری، رسمی، خانوادگی و دوستانه نیاز به عطر مخصوص به خودش را دارد. عطر لاکچری زنانه از شما یک بانوی با اقتدار می‌سازد که همیشه همراه با زیبایی و آراستگی در ذهن دیگران خواهید ماند. ما در سایت ماورات کاملترین عطرهای لاکچری زنانه را لیست کرده ایم تا انتخاب برای شما ساده تر شود. فقط کافیست رایحه های مورد علاقه خودتان را با در میان بگذارید تا بهترین عطر اصل را مختص به خودتان به شما پیشنهاد بدهیم.

 

مطالب پیشنهادی: خرید عطر اصل 100% تضمینی

مزیت استفاده از ادکلن اصل

از مهم ترین مزیت های استفاده از ادکلن اورجینال که می‌توان به آن اشاره کرد، رایحه خوش و ماندگاری به شدت بالای آن است. استفاده از ادکلن اصل رایحه دلنشین را تا ساعت ها و حتی روز ها به شما هدیه می‌دهد و از شما یک شخصیت خوشبو و شیک پوش می‌سازد.

هنگامی که شما ادکلن اصل را استفاده می‌کنید، دیگر نگرانی از بین رفتن رایحه آن را در طول روز و نیاز به استفاده مجدد آن را نخواهید داشت و به طور مستمر یک پخش بوی بی‌نظیر از خود به جا می‌گذارید. اگر قصد خرید ادکلن مردانه با ماندگاری بالا را دارید اما نمی‌دانید کدام برند برای شما مناسب است، تنها کافیست نت ها و رایحه های مورد علاقه خود را با مشاوران فروش ماورات در میان بگذارید تا بهترین پیشنهاد را با توجه به استایل و استفاده روزانه یا رسمی به شما بدهند. همچنین می‌توانید تمامی ادکلن ها را به همراه قیمت در سایت ماورات مشاهده نمایید.



فرفری بازدید : 21 سه شنبه 04 مهر 1402 نظرات (0)

عطر و ادکلن زنانه

خرید ادکلن زنانه یکی از هیجان انگیزترین خریدها برای هر خانمی می‌باشد. معمولاً خانم هایی که با برون‌گرا هستند و دارای روحیه شاد و سرزنده‌ای می‌باشند، به سراغ خرید انواع عطرهای میوه‌ای یا گل‌فام می‌روند. از طرفی دیگر خانم‌هایی که سبک کلاسیک را می‌پسندند، معمولاً به سراغ ادکلن‌های چوبی و گرم می‌روند.

و در آخر خانم‌های جسور و کنجکاو به سراغ خرید عطر زنانه تلخ، ادویه‌ای یا چوبی می‌روند. شما در مجموعه ماورات؛ بهترین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن، می توانید عطر و ادکلن مناسب خود را پیدا کنید.

 

مطالب پیشنهادی: عطر و ادکلن زنانه

خوشبوترین عطر و ادکلن زنانه

تأثیر دو فاکتور وضعیت آب و هوا و همچنین طبع عطر مورد استفاده بسیار حائز اهمیت و غیر قابل انکار می‌باشد. بسته به اینکه ما در چه محیطی و چه شرایط آب و هوایی داریم، باید از عطرهایی با طبع گرم یا سرد استفاده کنیم. عطرهای گلی و مرکباتی معمولاً طبع سردی داشته و به صورت ادکلن یا ادوتویلت ساخته می‌شوند، به همین دلیل از قدرت پخش و سیلاژ بالایی برخوردار هستند ولی ماندگاری کمی دارند. از اینگونه عطرها بیش‌تر در فصل‌ها و روزهای گرم سال استفاده می‌شود.

از طرفی دیگر، عطرهای زنانه شرقی و دودی دارای طبعی گرم می‌باشند و به صورت پرفیوم و ادوپرفیوم ساخته می‌شوند. اینگونه عطرها نسبت به ادکلن زنانه از قدرت پخش بود وسیلاژ کم‌تری برخوردار هستند ولی از طرفی، ماندگاری آن‌ها بسیار بالاتر می‌باشد. عطرهای طبع گرم برای فصل‌ها و روزهای سرد مانند پاییز و زمستان بسیار مناسب می‌باشند.

 

مطالب پیشنهادی: بهترین عطر سکسی زنانه از نظر آقایان

عطر زنانه خنک

برخی گونه از عطرهای زنانه به شخص احساس خنکی و شادابی را منتقل می‌کنند و به همین دلیل برای روزهای گرم بهاری و تابستانی بسیار مناسب می‌باشند. از بین عطرهای برگزیده با طبع سرد می‌توان به عطری با رایحه ترش، جنگلی و گلی اشاره کرد؛ اینگونه عطرها می‌توانند انتخاب بسیار مناسبی برای فصل گرما باشند، چرا که به ما احساس خنکی داده و گرمای زیاد باعث تبخیر و کاهش ماندگاری آن‌ها نمی‌شود.

عطر و ادکلن زنانه خنک و ترش، با هوای گرم و آفتابی هارمونی خاصی را ایجاد می‌کند و ترکیبی تازه را به وجود می‌آورد. به طور کلی یک عطر با طبع خنک، تضاد خاص و ویژه‌ای را با هوای گرم فصل بهار و تابستان ایجاد می‌کند.

ترکیبات خنک معمولاً از موادی با رایحه‌های سبز و مرکباتی تشکیل شده‌اند و منتقل کننده حس شادابی می‌باشند. از جمله رایحه‌های این مواد سبز و مرکباتی می‌توان به رایحه‌های قالب ترنج، پرتقال، لیمو، نعنا، یاس، میموزا، گل رز و شکوفه پرتقال در ترکیب نت‌های عطر، نویدی و … اشاره کرد.

بد نیست در اینجا اشاره کنیم که؛ در صورت تمایل به خرید عطر و ادکلن مردانه می توانید به دسته بندی مربوطه در وب سایت ما، سر بزنید.

 

مطالب پیشنهادی: ماورات

عطر زنانه گرم

در مقابل رایحه خنک، رایحه گرم قرار دارد. با فرا رسیدن فصل‌های سرما (پاییز و زمستان)، دمای محیط اطراف ما به شدت کاهش می‌یابد. به همین دلیل نه تنها رایحه‌های خنک، ماندگاری خود را از دست می‌دهند، بلکه ما را نیز اذیت می‌کنند؛ همچنین دمای پایین باعث کاهش سرعت تبخیر عطر و ادکلن زنانه و در نتیجه کاهش پراکندگی و جلب توجه بوی عطر می‌شود.

به همین دلیل از عطر یا ادکلن هایی استفاده می کنیم با رایحه گرم که دارای رایحه قوی و گرمی بوده و دقیقاً برای اینگونه آب و هواها ساخته شده است.

ادکلن زنانه که آکوردهایی از نعناع هندی، چوب صندل، وتیور، خزه بلوط و عنبر را در خود جای داده‌اند، بهترین سازگاری را با روزهای سرد پاییزه دارند.

همچنین آکوردهای گرم و سنگین وانیل، عود، بادیان، مشک و دارچین، بهترین ترکیباتی هستند که می‌توانند یک رایحه گرم زنانه را به وجود آورند.

فرفری بازدید : 32 سه شنبه 04 مهر 1402 نظرات (0)

چرا جراحی زیبایی زنان صورت می‌گیرد؟

اکثر جراحی‌هایی که در راستای زیبایی زنان صورت می‌گیرد، به دلیل نگرانی خود شخص به اصطلاح بیمار، از ظاهر اندام تناسلی خارجی خود می‌باشد. برای مثال مواردی همچون، اندازه بزرگتر یا عدم تقارن لبیا مینور، ظاهر تیره رنگ لبیا ماژور و شل بودن واژن. همچنین می‌توان به مواردی همچون ناراحتی در هنگام پوشیدن لباس و یا ناراحتی در حین ورزش کردن به علت بزرگ شدن لبیا مینور، هم اشاره کرد. جراحی زیبایی زنان در راستای افزایش رضایت جنسی شخص انجام می‌شود. در ادامه اشاره‌ی کوتاهی به انواع جراحی زیبایی زنان می‌اندازیم. همچنین با مراجعه به یکی از مقالات ما با عنوان، انواع جراحی زیبایی زنان  به اطلاعات بیشتری در این زمینه دست یابید.

 

مطالب پیشنهادی: جراحی زیبایی زنان

ویژگی‌های یک جراح متخصص زیبایی زنان

برای انتخاب یک جراح متخصص در امر زیبایی زنان باید به یک سری از نکات توجه کنیم که شامل موارد زیر می‌باشد :

  • جراحی که انتخاب می‌کنیم، باید با ساختار واژن و مشکلات آن آشنا باشد.
  • باید بتواند تمامی مراقبت‌های بعد از جراحی را به بیمار آموزش دهد.
  • پیشینه و سابقه کاری درخشانی داشته باشد
  • علم و دانش کافی در این زمینه را داشته باشد
  • با متد‌های روز دنیا آشنا باشد

کلینیک مرکزی شهریار همچنین در امور زنان و زایمان و نوزاد و اطفال دارای بهترین متخصصان می‌باشد.

 

مطالب پیشنهادی: متخصص پوست و لیزر

عمل زیبایی زنان در تهران

تزریق ژل در داخل خانم یکی از عمل های جراحی زیبایی برای خانم ها می باشد که بسیار ساده بوده و نتایج آن بعد از ۱ تا ۲ ساعت مشاهده می شود. هیچ گونه تزریق و جای زخم ایجاد نمی شود، بنابراین بیمار در حین تزریق احساس درد نمی کند و پس از تزریق نیازی به استراحت نیست، بنابراین می تواند بلافاصله به زندگی روزمره خود بازگردد. کارهایی که می توان با جراحی زیبایی واژن انجام داد عبارتند از:

  • جوانسازی و روشن سازی واژن
  • حجیم شدن و ایجاد تقارن در لابیا های ماژور
  • سفت شدن و کشیدگی در پوست
  • رفع چین و چروک در لابیا ها

 

مطالب پیشنهادی: ساختمان پزشکان

عوامل تاثیرگذار در زیبایی واژن

همانطور که می دانید به طور طبیعی با افزایش سن، پوست صورت و بدن هر فردی دچار چین و چروک های زیادی می شود، افتادگی می کند و ناحیه شرمگاهی نیز مانند سایر قسمت های بدن دچار این تغییرات می شود. علاوه بر افزایش سن، زیبایی ناحیه تناسلی نیز به چشم می خورد. این ناحیه می تواند مربوط به ژنتیک، افزایش و کاهش وزن مکرر، تغییرات هورمونی، زایمان های متعدد و رابطه جنسی باشد. زایمان طبیعی و تغییرات هورمونی باعث ایجاد نقص در لابیا و شل شدن عضلات کف لگن می شود. و زیبایی واژن را تحت تاثیر قرار می دهد. در واقع در این میان نمی توان نقش ژنتیک و نژاد را انکار کرد، برخی از زنان با نقص لابیا و نقص واژن متولد می شوند. بنابراین برای زیبایی بیشتر واژن ما به شما بهترین دکتر زنان در شهریار را معرفی می کنیم. کافیست برای درمان زیبایی واژن با ما در تماس باشید.

فرفری بازدید : 35 سه شنبه 04 مهر 1402 نظرات (0)

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان یک روش موثر برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته یا آسیب ‌دیده است. این فرآیند به بیماران این امکان را می‌دهد تا دندان‌های خود را با دندان‌های مصنوعی کاملاً ثابت و متناسب با فک خود جایگزین کنند. ایمپلنت‌ها معمولاً از جنس تیتانیوم ساخته می‌شوند و با کمک پیچ های کوچک، در استخوان فک بیمار جایگذاری می‌شوند. این ایمپلنت‌ها از نظر ظاهری و عملکردی به دندان‌های طبیعی بسیار نزدیک هستند و در اکثر مواقع قابل تشخیص نیستند.

بنابراین اگر به دنبال یک روش طبیعی و دائمی جهت بازگشت دندان های از دست رفته خود هستید، ایمپلنت بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. جهت انجام ایمپلنت به شما توصیه میکنیم حتما به متخصص دندانپزشکی مراجعه فرمایید تا ریسک این جراحی بسیار کم شود.

 

مطالب پیشنهادی: متخصص ایمپلنت در شهریار

ماندگاری ایمپلنت

ماندگاری ایمپلنت‌های دندان بستگی به چندین عامل دارد که به طور کلی شامل مراقبت‌های دندانی منظم، سلامت عمومی بیمار، نوع جنس ایمپلنت و تکنیک‌های جراحی می‌شود. ایمپلنت‌های دندان معمولاً به عنوان یک راهکار دائمی برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته شناخته می‌شوند و با مراقبت صحیح ۳۰ سال به بالا طول عمر خواهد داشت. به شما توصیه می کنیم برای حفظ ماندگاری ایمپلنت‌ها به دندان های خود اهمیت دهید و به صورت منظم نکات بهداشتی توصیه شده توسط پزشک را به صورت منظم انجام دهید. چرا که ایمپلنت مانند دندان های طبیعی شما عمل می کند و نیاز به مراقبت دارد. همچنین مراجعات منظم به دندان‌پزشکی از اهمیت بسیاری برخوردار است تا از مشکلات احتمالی پیشگیری شود. ساختمان پزشکان بهترین کلینیک دندانپزشکی در شهریار می باشد که تمامی خدمات ایمپلنت را به حرفه ای ترین شکل ممکن ارائه میدهد. جهت دریافت ویزیت رایگان ایمپلنت، با شماره تماس های ساختمان پزشکان در ارتباط باشید. ساختمان پزشکان مرکزی شهریار از بهترین متخصصان دندانپزشکی کودکان و نوجوانان در شهریار و اطراف آن برخوردار است. متخصصان ما از مهارت بالایی برخوردار هستند و می‌توانند دندان فرزند شما را به خوبی درمان کنند.

 

مطالب پیشنهادی: متخصص پوست و لیزر

قیمت ایمپلنت دندان

قیمت نهایی ایمپلنت تحت تاثیر مجموعه عوامل و روند های درمانی هر بیمار قرار می گیرد. برخی از عوامل تاثیرگذار عبارتند از:

  • تعداد واحد های ایمپلنت
  • جنس ایمپلنت انتخابی
  • درمان های مورد نیاز مانند کشیدن و …
  • تعداد مراحل مورد نیاز برای جراحی
  • تخصص پزشک
  • پیوند استخوان

 

مطالب پیشنهادی: ساختمان پزشکان

مزایای ایمپلنت دندان

ایمپلنت جزو بهترین جراحی های فک و صورت به حساب می آید و از مزایای زیادی برخوردار است. برخی از مزایای آن عبارتند از:

  • استحکام بالا
  • طول عمر بالا
  • شباهت با دندان های طبیعی
  • افزایش اعتماد به نفس
  • جلوگیری از تحلیل لثه

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 184
  • بازدید ماه : 184
  • بازدید سال : 3,277
  • بازدید کلی : 4,614