loading...
بلاگ
فرفری بازدید : 24 سه شنبه 14 شهریور 1402 نظرات (0)

چرا جراحی زیبایی زنان صورت می‌گیرد؟

اکثر جراحی‌هایی که در راستای زیبایی زنان صورت می‌گیرد، به دلیل نگرانی خود شخص به اصطلاح بیمار، از ظاهر اندام تناسلی خارجی خود می‌باشد. برای مثال مواردی همچون، اندازه بزرگتر یا عدم تقارن لبیا مینور، ظاهر تیره رنگ لبیا ماژور و شل بودن واژن. همچنین می‌توان به مواردی همچون ناراحتی در هنگام پوشیدن لباس و یا ناراحتی در حین ورزش کردن به علت بزرگ شدن لبیا مینور، هم اشاره کرد. جراحی زیبایی زنان در راستای افزایش رضایت جنسی شخص انجام می‌شود. در ادامه اشاره‌ی کوتاهی به انواع جراحی زیبایی زنان می‌اندازیم. همچنین با مراجعه به یکی از مقالات ما با عنوان، انواع جراحی زیبایی زنان  به اطلاعات بیشتری در این زمینه دست یابید.

 

مطالب پیشنهادی: دکتر زیبایی زنان

انواع جراحی زیبایی زنان

 

واژینوپلاستی

منظور جراحی ورودی واژن می‌باشد. این جراحی مانند جراحی کف لگن نیست. اگر نقص در کف لگن وجود داشته باشد و علائم آن برای شخص بیمار قابل تحمل نباشد، باید یک جراحی درمانی صورت بگیرد، نه صرفا یک جراحی زیبایی برای ترمیم ظاهر واژن. در صورت جراحی نادرست شلی واژن برطرف نخواهد شد. برای رفع این مشکل خود به متخصصان ساختمان پزشکان شهریار مراجعه نمایید.

 

پرینوپلاستی

پرینوپلاستی ترمیم ورودی واژن و فضای بین واژن و دهانه مقعد می‌باشد. این جراحی یک فرآیند مکمل در راستای جراحی افتادگی (پرولاپس) لگن می‌باشد. اهداف این جراحی عبارتند از ایجاد زیبایی ظاهری در پرینه با بالا بردن پرینه و رضایت جنسی بیشتر از طریق افزایش سطح تماس واژن با آلت مردانه. این روش می‌تواند مسیری را که مدفوع از آن عبور می‌کند صاف و اصلاح کند و دفع مدفوع را تسهیل کند.

 

بزرگ‌کردن لابیا ماژور

هدف آن بهبود ظاهری لابیا ماژورای کوچک چروکیده یا شل است. برای این منظور، بیشتر از پرکننده (فیلر) مثل چربی یا ژل اسید هیالورونیک استفاده می‌شود. ناحیه انتخاب شده برای پیوند چربی اتولوگ ممکن است هر ناحیه‌ای با بافت چربی فراوان باشد، اما اغلب مناطق مورد استفاده ران و قسمت داخلی زانو هستند.

 

لابیاپلاستی

لابیاپلاستی رایج‌ترین جراحی زیبایی دستگاه تناسلی زنان است که برای بهبود ظاهر دستگاه تناسلی خارجی و کاهش بافت‌های اضافی اطراف ورودی واژن (برای افزایش رضایت حین مقاربت) انجام می‌شود. برای انجام آن روش‌های مختلفی وجود دارد مثل برش خطی و برداشتن گوه‌ای لبیا مینور.

 

هودوپلاستی

این روش كاهش پوست روی کلیتوریس در طرفین آن است. هدف این جراحی آشکار شدن بیشتر کلیتوریس برای دسترسی به تحریک جنسی بیشتر است.

 

کوچک کردن لابیا ماژور

برای کاهش اندازه لابیا ماژور که بزرگ تر و یا چروکیده به نظر می‌رسد انجام می‌شود. در اینجا پوست اضافی و در صورت لزوم بافت چربی زیر پوست برداشته می‌شود.

 

مطالب پیشنهادی: جراحی زیبایی زنان

ویژگی‌های یک جراح متخصص زیبایی زنان

برای انتخاب یک جراح متخصص در امر زیبایی زنان باید به یک سری از نکات توجه کنیم که شامل موارد زیر می‌باشد :

  • جراحی که انتخاب می‌کنیم، باید با ساختار واژن و مشکلات آن آشنا باشد.
  • باید بتواند تمامی مراقبت‌های بعد از جراحی را به بیمار آموزش دهد.
  • پیشینه و سابقه کاری درخشانی داشته باشد
  • علم و دانش کافی در این زمینه را داشته باشد
  • با متد‌های روز دنیا آشنا باشد
  • کلینیک مرکزی شهریار همچنین در امور زنان و زایمان و نوزاد و اطفال دارای بهترین متخصصان می‌باشد.

 

عمل زیبایی زنان در تهران

تزریق ژل در داخل خانم یکی از عمل های جراحی زیبایی برای خانم ها می باشد که بسیار ساده بوده و نتایج آن بعد از ۱ تا ۲ ساعت مشاهده می شود. هیچ گونه تزریق و جای زخم ایجاد نمی شود، بنابراین بیمار در حین تزریق احساس درد نمی کند و پس از تزریق نیازی به استراحت نیست، بنابراین می تواند بلافاصله به زندگی روزمره خود بازگردد. کارهایی که می توان با جراحی زیبایی واژن انجام داد عبارتند از:

  • جوانسازی و روشن سازی واژن
  • حجیم شدن و ایجاد تقارن در لابیا های ماژور
  • سفت شدن و کشیدگی در پوست
  • رفع چین و چروک در لابیا ها

 

مطالب پیشنهادی: ساختمان پزشکان

ارتباط با ما

۰۹۱۲۸۶۰۵۰۲۶

فرفری بازدید : 24 شنبه 11 شهریور 1402 نظرات (0)

کاربرد چوب ترموود

کاربرد چوب ترموود ، اگر شما هم عاشق جلوه بی نظیر و تکرار نشدنی چوب در محیط هستید، ترموود یکی از بهترین انواع متریال چوبی برای به کار گیری در طراحی داخلی و خارجی محسوب می شود. آشنایی با این متریال جذاب و خاص همواره برای افرادی که به دنبال متریال با دوام و در عین حال سرشار از زیبایی و انرژی هستند توصیه می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ترمود به سایت منبع ما مراجعه کنید.
کاربرد چوب ترموود در طیفی وسیع قرار می گیرد اما می توان مشهور ترین آن ها را استفاده در نمای ساختمان دانست. حتما در سطح شهر ساختمان های زیبایی را که بخشی از نمای آن ها یا تمام نما چوبی است را دیده اید. در این مقاله سعی داریم به کاربرد چوب ترموود بپردازیم که برای آشنایی کامل می توانید این مطلب را مطالعه کنید.

مطالب پیشنهادی: پارس چوب

انواع ترموود و کاربری آنها

ترموود براساس نوع درخت مورد استفاده به دو دسته تقسیم می شود:
نوع اول (pine) شامل چوب درختان سوزنی‌برگ است که اصطلاحا «نرم چوب» (soft wood) هم نامیده می‌شوند. اما این نام دال بر ضعف و شکنندگی آن نیست. بلکه این چوب ها چگالی و فاصله مولکولی کمتری دارند. معروف‌ترین آن‌ها ترموود کاج فنلاندی‌ست که شامل انواع گره‌دار و بدون‌گره است. چوب کاج گره‌دار در کفپوش به کار برده می‌شود و نوع بدون‌گره آن از زیباترین و پراستفاده‌ترین انواع ترموود در نما و محوطه‌ های باز است.
نوع دیگر آن چوب اسپروس (spruce) است و داراییهای نقطه‌ای است که در طول چوب به‌صورت نامتوازن تکرار می‌شوند.
در کل کاج و اسپروس برای تهیه الوار و ترموود بسیار مناسبند.
نوع دوم (ash) شامل درختان پهن‌برگ است که «سخت چوب» (hard wood) نیز به آن می‌گویند و دلیل این نامگذاری چگالی  بیشتر آن‌ها نسبت به نرم چوب‌هاست و اکثر نجاران به دلیل تنوع رنگ و بافت علاقه‌مند هستند با این نوع چوب کار کنند.
معروف ترین آن‌ها ترموود زبان‌گنجشک کانادایی‌ست که بدون گره و دارای استحکام بسیار بالاست. این نوع از چوب به علت مقاومت و چگالی بالا، برای کفپوش و پله که فشار بالاتری را تحمل می‌کنند، استفاده می‌شوند. از دیگر ویژگی‌ های این نوع چوب‌ها، مقاومت بالای آن‌ها در از دست دادن رطوبت است. بنابراین طی فرآیند ترمو شدن به طور کامل خشک نمی‌شوند و به همین دلیل استفاده از آن‌ها برای نمای خارجی توصیه نمی‌شود.

مطالب پیشنهادی: چوب بری

5 ویژگی مهم چوب ترمو

  • مهمترین ویژگی های چوب ترمووود، که سبب شده که این نوع چوب در صنعت ساختمان مورد استقبال قرار گیرد را می توان نام برد:
  • 100 درصد طبیعی است و هیچ گونه ماده شیمیایی به آن اضافه نشده و کامل قابل تجزیه و بازیافت است
  • عملکرد آن در شرایط آب و هوایی و در فضای داخلی و خارجی کاملا خوب می باشد
  • چوب ترمو از تنوع زیادی در دکوراسیون داخلی برخوردار است.
  • سطح چوب ترمو یکنواختی رنگ بالایی دارد و به راحتی می توان سطح آن را رنگ زد
  • سطح چوب قابلیت پرداخت بالایی دارد و نشتی و صمغ ندارد.

مطالب پیشنهادی: طراحی نما با چوب ترمووود

سفارش  چوب ترموود

امروز این محصول مدرن طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد و کاربرد ها و میزان استفاده از آن در حال گسترش است. برند های مطرح داخلی در حال حاضر انواع ترمووود مناسب برای اهداف مختلف را تولید می کنند. ترموود داخلی ممکن است از نوع های مختلف چوب وارداتی تولید شده باشد. همچنین از برند های خارجی و بین المللی هم در بازار موجود هستند. ناگفته نماند که کیفیت هر دو نوع قابل قبول و ایده آل در نظر گرفته شده است. در صورتی که قصد سفارش چوب ترمو را داشته باشید می توانید با مشاوران حرفه ای تیم ما تماس حاصل فرمایید.
بهترین مشاوران ما آماده ارائه اطلاعات در خصوص کاربرد های چوب ترمووود، سفارش و خرید ترمووود، قیمت و اجرای ترمو هستند که شما می توانید برای استعلام از قیمت ترمووود اینجا کلیک کنید.

تماس با ما

جهت ارتباط با شرکت بزرگ ترمووود با شماره تماس زیر ارتباط برقرار کنید.
09038131211

فرفری بازدید : 31 شنبه 11 شهریور 1402 نظرات (0)

اگر می خواهید اطلاعات خاصی در مورد ترمووود کف داشته باشید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. ترمووود علامت تجاری فرآیند عملیات حرارتی است که با سوزاندن و نیمه سوزاندن چوب انجام می شود. این امر دوام و استحکام چوب را بهبود می بخشد و آن را به محصولی ایده آل برای استفاده در فضای باز تبدیل می کند. در ادامه این مطلب با وب سایت پارس چوب به تمام ویژگی ها و اجرای کفپوش ترمووود می پردازید.

 

مطالب پیشنهادی: پارس چوب

ترمووود چیست؟

 

استفاده از چوب در ساختمان سازی از دیرباز تا امروز مرسوم بوده است. اما چوب به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد، محدودیت‌هایی را به وجود می‌آورد. به همین علت افراد مختلفی در صنعت چوب سازی فعالیت کردند و متوجه شدند که، حرارت دیدن چوب، باعث دوام و ماندگاری بالای آن می‌شود. در همین راستا اقدام به تولید چوب‌هایی کردند که در دمای زیر 180 درجه سانتی گراد در مدت زمانی حدود 50 تا 100 ساعت حرارت دیده‌اند؛ چوبی که در این شرایط تولید می‌شود ترمووود می‌باشد که بر محدودیت‌های چوب معمولی غلبه کرده است.

 

مطالب پیشنهادی: رنگ های ترمووود

ترمووود کف

ترمووود کف یا تایل ترمووود یک کفپوش خاص چوبی پرتابل از جنس Pine یا ASH می باشد که بر روی تایل نصب می شود. و به فضاهایی مانند روف گاردن، کف سرویس، داخل .ساختمان و عایق سرما، سبکی متفاوت و زیبا می بخشد. مقاومت، شستشوی آسان، دوام بالا در تمامی شرایط محیطی و مونتاژ آسان از ویژگی های آن می باشد

 

 مطالب پیشنهادی: کاربرد چوب ترموود

ویژگی های کفپوش ترمووود

 

  • کفپوش ترمووود دارای ویژگی های منحصر به فرد و برجسته ای است که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:
  • می توان از آن برای فضاهای مختلف داخلی و خارجی استفاده کرد. و هیچ محدودیتی در استفاده وجود ندارد
  • عمر طولانی و ماندگاری بالایی دارد که در کوتاه مدت نیاز به تعویض ندارد
  • سرعت نصب بالا و آسان کفپوش
  • طبیعی بودن این نوع کفپوش ها و عدم وجود مواد شیمیایی در ساخت کفپوش ترمووود که احساس نزدیکی به طبیعت و آرامش را در افراد ایجاد می کند.
  • مقاوم در برابر آب و پایدار و قابل استفاده در محیط های مرطوب مانند سونا و استخر
  • عایق خوبی در برابر سرما و گرما است
  • مقاومت در برابر ورود حشرات مضر (مانند موریانه ها)، باکتری ها و قارچ ها
  • آنها مقاومت بالایی در برابر ضربه یا سایش دارند
  • امکان رنگ آمیزی دلخواه برای بازسازی دوباره در کفپوش ها
  • قابلیت شستشو و تمیز کردن با انواع مواد شوینده را دارند
  • در برابر نور خورشید تغییر رنگ نمی دهد و سریع کهنه نمی شود

بهترین نوع چوب ترموود کف کدام است؟

 

برای تولید ترمووود از درختان بلوط و کاج استفاده می شود. مدل ها و رنگ های متنوع چوب ترموود را این روزها مشاهده می کنید. اما در نظر داشته باشید که چوب کاج، بهترین نوع چوب ترمو، می تواند زیبایی و دوام کفپوش را نیز برای کف منزل شما فراهم کند.

تمامی چوب های ترمووود مورد استفاده در کفپوش ها در پارس چوب از مرغوب ترین کاج ها تولید می شوند.

ترموود حرارتی نیز یکی از بهترین انواع چوب برای کف پوش محسوب می شود. برای انتخاب کفپوش مدل ترمووود از چوب مرغوب می توانید با متخصصین ما تماس بگیرید.

 

ارتباط با ما

09038131211

فرفری بازدید : 22 شنبه 11 شهریور 1402 نظرات (0)

راهنمای انتخاب انواع ترمووود

در سال‌ های اخیر چوب‌ هایی به اسم ترمووود وارد بازار شدند و طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرد. در ادامه این مقاله شما را با انواع ترمووود، کاربردهای آن آشنا خواهیم کرد. بنابراین در ادامه این مقاله با وب سایت ترمووود همراه باشید. این چوب ها در طی مراحل و با روش های استاندارد در معرض حرارت مشخصی قرار می گیرند. این حرارت از 100 تا 200 درجه می باشد، که در مقادیر کم اکسیژن انجام می گردد. این فرآیند دیواره سلولی چوب را حرارت می دهد و موجب خشکی و از بین رفتن رطوبت درون آن و افزایش طول عمر آن می گردد.
برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با انواع چوب ترمو می توانید به مقاله ترموود چیست؟ و مطالب  نمایندگی فروش ترموود در ایران در این وب سایت کلیک کنید.

 مطالب پیشنهادی: پارس چوب

خواص کلیدی ترمووود

  • نصب آسان و سریع
  • مقاومت بالا و طولانی در برابر سایش و شرایط جوی
  • قابلیت نصب و جداسازی آسان و مکرر جهت نظافت و یا انتقال به مکان دیگر
  • نگهداری و شستشوی آسان
  • قابلیت برش هلالی برای محل های قوس دار

 مطالب پیشنهادی: مولدر


انواع چوب ترمووود

این چوب که با عناوین مختلفی در بازار همانند ترمووود، چوب ترمود، چوب ترمو و غیره شناخته می شود و در انواع گونه های مختلف چوب مانند:کاج، نوئل، ون و ایروکو عرضه می شوند. انواع چوب ترموود در حالت کلی به ۲ دسته نرم چوب  و سخت چوب تقسیم می گردد.
برای محافظت این چوب ترمو در مقابل اشعه ماورائ بنفش خورشید و همین طور زیبایی چوب ترموود پوششی از واکس با پایه آبی، لاک الکل، رنگ یا روغن، توصیه می شود که این کار، عدم نیاز به نگهداری را برای مدت طولانی تضمین می نماید.

مطالب پیشنهادی: ترمووود ایرانی و قیمت آن


نرم چوب

کاربرد ترمووود

نرم چوب ها دارای یک چگالی و همچنین فاصله مولکولی کمتری می باشند و ضعیف و شکننده نیستند و بخاطر بافت خاص و ویژه ای که دارد باعث زیبایی بیشتر این نوع چوب ها شده می شود. چوب نرم ترموود بخاطر بافت سبکی که دارند ارزانتر از چوب های سخت ترموود می باشد. پیدا کردن چوب های نرم ترموود که رویش پایداری دارند تا حدودی آسان است. چوب هایی که رویش شان پایدار می باشند چوب هایی هستند که در مزارع پرورش داده می شوند. اگر این نمونه از چوب ها در مزارع رشد کنند در جنگل زدایی شرکت نخواهند کرد و از آنها به عنوان یک منبع عالی برای صنایع نام می ‌برند. کاربرد این چوب ها بیشتر در نمای ساختمان می باشد و تفاوت اصلی آنها با سخت چوب در چگونگی تولید آنها می باشد.

سخت چوب

یکی دیگر از انواع چوب های ترمو که کارایی زیادی دارد چوب های سخت می ‌باشد. بسیاری از نجاران علاقه ‌مند هستند که با چوب ‌های سخت کار کنند. بافت و الگوی این چوب ها موجب می گردد که بسیاری از افراد از آنها استفاده نمایند. برخی از مبلمان های جالب را با این نمونه چوب ها تولید می‌ کنند. آن چیزی که مصرف درختان مربوط به چوب سخت را محدودتر می نماید قیمت آنها می باشد. وسایلی که برخی از گونه های مربوط به این درختان را می‌ سازند تا حدودی گرانتر می شوند.
این نوع چوب ها را به عنوان درختان پهن برگ می شناسند که در زمستان برگ ریز و در بهار دارای  برگ های جدید می باشد. سخت چوب ها بخاطر بافت خاصی که دارند نمای چوبی خاصی را ایجاد می کنند. انواع دیگر درختان شامل: صنوبر،گردو،زبان گنجشک و غیره

تماس با ما

09038131211

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 177
  • بازدید ماه : 177
  • بازدید سال : 3,270
  • بازدید کلی : 4,607