loading...
بلاگ
فرفری بازدید : 16 شنبه 25 شهریور 1402 نظرات (0)

تزریق ژل مدل روسی چیست؟

 روش تزریق ژل روسی یک روش پرکننده لب در ناحیه V شکل دهان (معروف به کمان کوپید) می‌باشد؛ در این روش، نقطه اوج لب‌ها افزایش یافته که در نهایت باعث بهبود ظرافت و زیبایی لب‌ها می‌شود. تمرکز عمل تزریق ژل روسی بیشتر از اندازه لب، بر روی میزان کشیدگی و تیزی حاشیه لب می‌باشد؛ در این روش، مقدار می از فیلر اسید هیالورونیک در امتداد خط لب جهت برجسته کردن و لیفت دادن ناحیه لب، تزریق می‌شود.

پس از مشخص شدن طرح کلی لب، پزشک متخصص مقدار کافی از فیلر (ژل) را در لب تزریق کرده تا حجم آن را افزایش دهد. زمانی که تزریق ژل به صورت روسی انجام می‌شود، پزشک متخصص باید توجه کاملی هم بر روی لب بالایی و هم لب پایینی داشته باشد؛ این در حالی از که در تمرکز اصلی اجرای فیلر، بیشتر بر روی لب بالایی می‌باشد. در برخی از موارد، جهت ایجاد تقارن بیشتر و ساخت ظاهر طبیعی در نواحی دهان، تزریق فیلر جدا از لب بالایی، برای لب پایینی نیز صورت می‌گیرد. شما می‌توانید جهت تزریق ژل مدل روسی در شهریار به کلینیک رامیلا مراجعه نمایید.

 

مطالب پیشنهادی: تزریق ژل

چه کسانی می‌توانند اقدام به تزریق ژل روسی نمایند؟

 افرادی که می‌خواهند اندازه و شکل لب خود را اصلاح کنند تا لب‌هایی زیبا و خوش فرم اما طبیعی داشته باشند ولی از نتایج دیگر روش‌ها راضی نبوده‌اند، باید از این روش استفاده کنند. ولی از بین این افراد، تمامی آن‌ها مجاز به استفاده از این روش نمی‌باشند؛ تنها افرادی که از معیارهای زیر برخوردار باشند، مناسب استفاده از تزریق ژل روسی می‌باشند:

  • افرادی که از این روش، انتظارات واقع‌بینانه دارند.
  • افرادی که از سلامت جسمانی خوبی برخوردار هستند.
  • خواهان تقارن بیشتر در لب‌های خود هستند.
  • خواهان لب‌هایی درشت ولی طبیعی می‌باشند.
  • می‌خواهند اندازه لب‌های بالا و پایین خود را افزایش دهند.
  • می‌خواهند فاصله بین پایه بینی و کمان کوپین لب را کاهش دهند.

در صورتی که شما هم از این معیارها برخوردار هستید، می‌توانید جهت تزریق ژل مدل روسی در شهریار به کلینیک رامیلا که یکی از بهترین کلینیک‌های پوست و مو می‌باشد، مراجعه نمایید. افرادی که اقدام به انجام این عمل می‌کنند، ممکن است که دچار تورم لب‌ها شوند که این مشکل اغلب پس از گذشت ۷۲ ساعت، به طور کامل رفع خواهد شد.

 

زمان تزریق و ماندگاری فیلر مدل روسی چقدر است؟

 تزریق فیلر به روش روسی در مدت زمان ۱ ساعت انجام خواهد شد که به طور میانگین، این زمان دو برابر زمان سایر مدل‌های تزریق فیلر می‌باشد؛ دلیل این تفاوت زمانی، تزریقات قطره‌ای در حاشیه لب می‌باشد که به دقت و زمان بیشتری نیاز دارد.

استفاده از فیلر مدل روسی معمولاً می‌تواند بین ۶ تا ۱۲ ماه ماندگاری داشته باشد. همچنین در صورتی که فرد از نتایج حاصل از تزریق راضی نباشد، می‌تواند فیلرهای لب خود را توسط یک آنزیم حل کننده به راحتی بردارد.

 

تفاوت ژل لب مدل روسی با معمولی

 اصلی ترین تفاوت ژل لب مدل روسی و معمولی در تزریق آن است. در مدل روسی تمرکز بر بالای لب ها است که هدف آن افزایش ارتفاع و فرم بالای لب است. در متد روسی پزشک ژل لب را به صورت عمودی با دقت بالا به لب تزریق می‌کند که بر فرم لبها تاثیر بسزایی دارد. در تزریق معمولی تمرکز بر وسط لبها است و پزشک به صورت افقی و یکنواخت ژل را در لب تزریق می‌کند.  هدف این مدل بزرگ شدن و قلوه ای نشان دادن لبها است. از آنجایی که خانم های ایرانی از چشمان درشت و پوست سفید برخوردار هستند ژل لب متد روسی یکی از بهترین انتخاب برایشان خواهد بود. زیرا علاوه  بر حجم دهی به لب ها، سبب افزایش ارتفاع لب و فرم گیری بی نظیر آن می‌شود.

 

مطالب پیشنهادی: تزریق ژل لب

همچنین اگر به صورت ژنتیکی لب های خیلی باریکی دارید، تزریق با متد روسی یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود. در تزریق با روش روسی این امکان برای شما وجود دارد که ژل را در چندین مرحله تزریق کنید تا به نتیجه رضایت بخش برسید. در نهایت اگر تصمیم خود را گرفته اید و تصمیم به تزریق ژل لب دارید، حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید تا با مشاوره رایگان شما را با تمامی مراحل آشنا کند. رامیلا یکی از معروف ترین کلینیک‌های زیبایی در شهریار است که ژل لب با متد روسی را به صورت حرفه ای انجام می‌دهد. فقط کافیست با مشاوران رامیلا در تماس باشید.

 

انجام تزریق فیلر روسی

برای استفاده از فیلرها و انواع ژل لب، تکنیک‌های مختلفی وجود دارد که پزشک متخصص بسته به چهره و درخواست هر بیمار، روش مناسب آن شخص را استفاده می‌کند؛ اما به طور کلی، تمامی این تکنیک‌های حجم دهی، با استفاده از ژل یا فیلر انجام می‌شوند و باعث می‌شوند که حجم لب‌ها به روشی خاصی افزایش پیدا کند.

روش تزریق فیلر روسی شامل تزریق عمودی فیلر اسید هیالورونیک به پایه لب و کشیدن فیلر به سمت بخش بیرونی لب می‌باشد. استفاده از این روش، فرم لب‌ها را بلند کرده و باعث می‌شود که لب‌های شما پر شوند و در نهایت، توجه را به مرکز و نه حجم لب‌ها جلب می‌کند.

به طور کلی روش روسی، یک روش بدون درد می‌باشد، چرا که تنها یکی از تزریق‌ها در بخش حساس لبه و دیگر تزریق‌ها در نواحی که هیچ احساس درد یا ناراحتی ندارند، انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت آسودگی خیال بیشتر، عمل تزریق ژل روسی مدل روسی در شهریار را زیر نظر پزشکان متخصص کلینیک رامیلا انجام دهید تا تزریق فیلر به بهترین نحو انجام شود.

 

تاثیر ژل لب روسی

 در این مقاله به بررسی مزایای تزریق ژل لب به سبک روسی و بررسی اهمیت آن در جراحی زیبایی لب می‌پردازیم.

۱. افزایش حجم و پری لب‌ها

تزریق ژل لب مدل روسی به لب‌ها حجم و پری بیشتری می‌دهد. این افزایش حجم لب‌ها معمولاً چهره کلی را جوان‌تر و جذاب‌تر نشان می‌دهد. لب‌های پر شده و فرم داده شده توسط ژل مدل روسی می‌تواند ظاهری جذاب به چهره بدهد و اعتماد به نفس فرد را افزایش دهد. 

۲. بهبود ترک‌ها و خطوط اطراف لب

تزریق ژل لب مدل روسی باعث بهبود ترک‌ها و خطوط اطراف لب می‌شود. خطوط ریز و ترک‌های اطراف لب معمولاً با گذشت زمان و فعالیت‌های روزانه شدیدتر می‌شوند. با تزریق ژل مدل روسی می‌توان این ترک‌ها و خطوط را به میزان قابل توجهی کاهش داد و پوست اطراف لب‌ها صاف و جوان‌تر به نظر می‌رسد.

۳. بهبود تعادل و تناسب لب‌ها

تزریق ژل لب مدل روسی باعث بهبود تعادل و تناسب لب‌ها با سایر اجزای صورت می‌شود. لب‌های نازک و ناهموار ممکن است با سایر ویژگی‌های صورت مطابقت نداشته باشند و تعادل ظاهر را به خطر بیندازند. با تزریق ژل مدل روسی، لب‌ها می‌توانند به طور طبیعی با سایر قسمت‌های صورت هماهنگ شده و ظاهر کلی صورت را افزایش دهند.

۴. نتایج طبیعی و قابل تنظیم

تزریق ژل لب مدل روسی نتایج طبیعی و قابل تنظیمی را ارائه می‌دهد. با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد ژل مدل روسی، پزشکان و بیماران می‌توانند نتایج مطلوب را به طور دقیق کنترل کنند. به این معنی که حجم و شکل لب‌ها قابل تنظیم است و می‌توان آن را با سلیقه بیمار تطبیق داد.

مطالب پیشنهادی: تزریق ژل لب روسی

مرکز تزریق ژل روسی در شهریار

کلینیک پوست و مو رامیلا به عنوان بهترین مرکز تزریق ژل مدل روسی در شهریار شناخته می‌شود که توانسته است بهترین خدمات را به بیماران خود ارائه دهد؛ شما هم می‌توانید از خدمات برتر این کلینیک بهره‌مند شوید. جهت تماس با مشاوران این مجموعه و دریافت نوبت تزریق ژل، با شماره‌های زیر، تماس حاصل نمایید.

ارتباط با کلینیک رامیلا 

۰۲۱۶۵۲۲۰۰۷۲

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 3,164
  • بازدید کلی : 4,501